Експрес онлайн

Пошук

ТЕХНОЛОГІЇ

Хоча молодь дедалі більше обирає Instagram, загалом йому все ще далеко до Facebook, пише
Команда американських дослідників навчила штучний інтелект розпізнавати фото, які були модифіковані в графічних редакторах.

Кількість ДТП на дорогах за перше півріччя знову зросла

19.08.2016 08:05
Кількість ДТП на дорогах за перше півріччя знову зросла

Кількість аварій, зареєстрованих із початку року, становить понад 84 тисячі. Це на 17 відсотків більше, ніж торік.

За даними поліції, щодня в ДТП гине 12 людей. Травми в автопригодах щороку отримує понад 32 тисячі людей, пише газета Експрес.

За даними Всесвітньої організації охорони здоров’я, рівень смертності від дорожніх аварій в Україні становить 12 людей на 100 тисяч населення. Це вдвічі перевищує середній показник країн ЄС.

Найбільша аварійність у Вінницькій, Волинській, Миколаєвській, Рівненській та Тернопільській областях.

Чому так?

-- Безпека складається з трьох елементів: людина, автомобіль, дорога, тож проблему треба розглядати, враховуючи всі ці три елементи, -- вважає Володимир Караваєв, заступник голови Координаційної ради Загальнонаціонального форуму безпеки дорожнього руху. -- Про стан доріг, думаю, пояснювати не треба. Середній вік автомобілів у нас -- 20 років, технічний стан -- відповідний. Але найскладніше із людським фактором. У нас не склалися традиції поведінки на дорозі -- не перевищуй швидкість, не порушуй правил, не сідай нетверезим за кермо. І які б жорсткі санкції не вводилися, за відсутності цих традицій вони не допоможуть. Яскравий приклад -- підвищення штрафів за керування у нетверезому стані. Покарання стало жорсткішим, але водії далі їздять п’яні.

-- Що ж робити, виховувати?

-- Виховання вихованням, але треба змінювати законодавство. Ми ж зараз живемо за законодавством в цій сфері, прийнятим ще в 70-х роках. З невеликими змінами, але це ще все ж таки старе радянське законодавство.Тож насамперед треба змінити його.

-- Як саме? --  Для прикладу.  Щороку видають приблизно 600 тисяч посвідчень водія. Тобто, за десять років це шість мільйонів. І всі ми знаємо, що велика частина цих водійських посвідчень просто куплені без реальної перевірки знань.

У разі запровадження інституту екзаменаторів буде конкретна людина, яка перевірятиме знання та навики майбутнього водія і яка своїм підписом підтверджуватиме їх. У разі якихось питань до рівня знань водія, є з кого персонально спитати. І це тільки одна із багатьох змін.

-- А як можна оцінити дії нової патрульної поліції в боротьбі з аварійністю?

-- Як виявилося, поліцейські зараз не можуть навіть швидкість руху виміряти. Була ДАІ, були у неї радари "Трукам". ДАІ розформували, радари здали на склад. Патрульна поліція їх не може використовувати, бо в законі для неї це не прописали. Доки пропишуть, строки сертифікації радарів минуть.

У нас же спочатку роблять реформи, а потім під них закони пишуть. Це неправильно.

Віктор ДУДАР    

Цікаво? Поділіться з друзями в соціальних мережах:

Знайшли помилку в тексті? Виділіть її мишкою і натисніть Сtrl + Enter

Реклама


Будь-яке використання матеріалів сайту можливе лише з активним гіперпосиланням на http://www.expres.ua

© ТзОВ "Редакційні системи"

Система Orphus

Знайшли помилку в тексті?
Виділіть її мишкою і натисніть
Сtrl + Enter