ЦІКАВО

Лілія Ребрик поділилася милою світлиною з сімейного архіву.
Знаменита пара, яка кілька днів тому відгуляла весілля, подалася на відпочинок до Лондона.
Вчені розповіли, чим годувати школярів, щоб вони приносили додому найвищі бали.
Голлівудська акторка проїхалася катком по батьківських почуттях колишнього чоловіка.
Леся Нікітюк похвалилася стрункою фігурою з бургером у роті.

ТЕХНОЛОГІЇ

Компанія Google представила технологію AutoML для створення нейромереж нейромережами. На конференції I/O 2017, Google розповів про технології AutoML, яка дозволяє одним
Prestigio Multipad Visconte V — один із найдоступніших на українському ринку планшетних комп'ютерів, виконаних у форм-факторі «трансформер».
Пропонуємо вам детально розглянути його характеристики, виявивши сильні і слабкі сторони. Це допоможе з'ясувати, чи справді цей гаджет виправдовує свою ціну.Плюси

Як майстри СТО дурять недосвідчених автовласників

30.11.2016 19:25
Як майстри СТО дурять недосвідчених автовласників

Майстри СТО виманюють у клієнтів на 20-30% більше грошей, ніж коштує реальний ремонт автомобіля, помітили у Міжнародній федерації захисту прав водіїв.

Ремонтники роблять це за різними схемами й у майстернях абсолютно всіх класів — від гаражних до станцій міжнародних компаній, пише Znaj.

"Найбільше переплачують за ремонт водії-початківці й жінки. Перших автомайстри визначають одразу", - розповідає автоексперт Микола Руденко.

У великих автосервісах за найменшої неполадки пропонують міняти цілі вузли. Нерідко беруться змінювати ненові деталі, які можуть ще працювати протягом року-двох.

У гаражних майстернях здебільшого можуть зумисне пошкодити якусь недорогу деталь при ремонті, аби потім встановити свою за більшу вартість.

"Якщо говорити про проходження технічного огляду, який роблять кожні 10-15 тисяч кілометрів, то у крутих автосервісах прийнято неповністю міняти масло. Водій все одно не перевірить, повністю замінили чи ні. За діагнозтику електроніки також не соромляться брати гроші. Свічки запалювання можуть поміняти на поношені, але в кращому стані. Повітряний фільтр не змінюють, а тільки продувають компресором", - каже колишній автослюсар Олександр Кошилець.

Найбільше наживаються на діагнозтиці й ремонті ходової частини.

"Для більшості водіїв ходова частина — це чорний ящик. Якщо по дисках видно, що подряпані й м'яті, значить власник ям не минає. А значить можна говорити про заміну стійки стабілізатора та рульового накінечника. Це 200-700 гривень, залежно від марки автомобіля. При цьому в порядку речей є установка старих деталей", - зазначає він.

Якщо власник машини скаржиться на проблеми, то з нього беруть ще більше грошей.

"Такі потенційно готові платити за ремонт. Їм легше щось запропонувати. Найчастіше впарюють чистку карбюратора, перепрошивку центрального блоку управління. За це беруть від 700 гривень", - говорить Олександр.

Під час кузовного ремонту на фірмових СТО можуть взяти гроші за зйомку-установку деталі. Насправді її не зніматимуть.

"Це найчастіше стосується зйомки дверей і скла. Так на порожньому місці заробляють 500-600 гривень. Також під час кузовного ремонту на сусідню деталь можуть розпилити лише над фарбою, а візьмуть гроші за її пофарбування, підготовку до цього, підбір фарби й полірування. Таке буває, коли вдарене одне крило. Нерідко пропонують зробити перехід фарби на двері, аби свіжопофарбована деталь не була помітною", - каже спеціаліст.

 

Цікаво? Поділіться з друзями в соціальних мережах:

o

Знайшли помилку в тексті? Виділіть її мишкою і натисніть Сtrl + Enter


Будь-яке використання матеріалів сайту можливе лише з активним гіперпосиланням на http://www.expres.ua

© ТзОВ "Редакційні системи"

Система Orphus

Знайшли помилку в тексті?
Виділіть її мишкою і натисніть
Сtrl + Enter