ТЕХНОЛОГІЇ

Камерафони – смартфони з потужною камерою. Однак для того, щоб конкурувати на сучасному ринку, треба пропонувати продукцiю, яка за своїми характеристиками переважає прилади iнших фiрм.
Історія із залученням величезних інвестицій для Харківського авіазаводу від американської компанії отримала несподіване продовження.

Більшість водіїв не знає правил перевезення дітей в автомобілі, від яких часто залежить їхнє життя

23.11.2017 12:12
Більшість водіїв не знає правил перевезення дітей в автомобілі, від яких часто залежить їхнє життя
Так, автомобілісти не здогадуються, що ПДР в Україні забороняють перевозити дітей, зріст яких до 145 сантиметрів, або тих, що не досягли 12-річного віку, без використання дитячих утримувальних спецзасобів. І взагалі, лише 20% водіїв обізнані назагал з усіма правилами перевезення неповнолітніх. Такі разючі дані онлайн-тестування українських водіїв - користувачів Інтернету.
 
Обговорюємо ситуацію з віце-президентом Товариства учасників руху Віктором Козорізом та головою парламентського підкомітету з питань безпеки автодорожнього руху Ігорем Діденком.
 
- Чи є докази справді істотного підвищення рівня безпеки завдяки автомобільним кріслам для дітей?
 
І. Діденко: - Так, сумніву в цьому не може бути. За даними Всесвітньої організації охорони здоров'я, використання автомобільних крісел знижує смертність серед дітей у ДТП на 54%, а ризик травмування - на 70%. Раджу кожному водієві задуматися над цим!
 
Випробування показують, що стандартні автомобільні сидіння і паски безпеки не гарантують захисту пасажира, зріст якого не перевищує 135 сантиметрів (така норма, зокрема, у країнах ЄС. - Авт.). А удар від зіткнення дитини, не пристебнутої пасками безпеки, навіть на швидкості 50 кілометрів за годину, рівноцінний її падінню з 10-метрової висоти.
 
- А яке покарання за недотримання правил ПДР щодо перевезення дитини в автомобілі?
 
В. Козоріз: - Проблема в тому, що в Україні Правилами дорожнього руху заборонено перевозити дітей без спеціальних утримувальних пристроїв, але не передбачено покарання за порушення цієї заборони. А якщо так, то значна частина навіть тих водіїв, які добре знають ПДР, сприймає цю норму як рекомендацію. Як наслідок, чимало несвідомих автомобілістів на дитячих кріслах економлять - або гроші, або простір в салоні.
 
- Які правила перевезення дітей практикують за кордоном?
 
І. Діденко: - Статистика багатьох країн свдчить, що після того, як запровадили норми щодо обов’язкового використання дитячих автокрісел, кількість травм та смертність дітей на дорогах скоротилася в 3,5 раза. За порушення правил перевезення дітей у країнах ЄС передбачено жорстку відповідальність. Скажімо, у Бельгії, крім штрафу від 50 до 2500 євро, порушникові загрожує 30 діб тюрми. І це правильно, тому що сама дитина в цьому сенсі не може вплинути на рівень своєї безпеки, за її життя цілком відповідальні дорослі.
 
- Що слід, як мінімум, знати тим водіям, які хочуть возити своїх дітей правильно?
 
В. Козоріз: - В Україні немає державних стандартів на такі сидіння. Як наслідок, на ринок потрапляє чимало сумнівної продукції, яка не забезпечує потрібних міцності та поглинання енергії удару на випадок аварії.
 
Орієнтиром належної якості може бути помаранчева наліпка із зазначенням актуального на сьогодні європейського стандарту ECE R44/04. А купуючи вже користоване крісло, слід добре роздивитися, чи немає на ньому вм’ятин чи інших пошкоджень, - це принципово. Крісла, які раз уже взяли на себе енергію серйозного зіткнення, не можна більше використовувати.
 
Андрій ГАНУС, газета Експрес                                                         
 

Цікаво? Поділіться з друзями в соціальних мережах:

N

Знайшли помилку в тексті? Виділіть її мишкою і натисніть Сtrl + Enter

Реклама


Будь-яке використання матеріалів сайту можливе лише з активним гіперпосиланням на http://www.expres.ua

© ТзОВ "Редакційні системи"

Система Orphus

Знайшли помилку в тексті?
Виділіть її мишкою і натисніть
Сtrl + Enter