ТЕХНОЛОГІЇ

Камерафони – смартфони з потужною камерою. Однак для того, щоб конкурувати на сучасному ринку, треба пропонувати продукцiю, яка за своїми характеристиками переважає прилади iнших фiрм.
Історія із залученням величезних інвестицій для Харківського авіазаводу від американської компанії отримала несподіване продовження.

Новий мовний скандал - тепер із компанією Коломойського

19.06.2017 13:29

Працівниця авіакомпанії "Міжнародні авіалінії України" (МАУ) скасувала квиток пасажира до Києва через те, що він розмовляв українською мовою.

Про це на своїй сторінці у Facebook розповів сам потерпілий Юрій Шевчук. Він - викладач, директор та засновник Українського кіноклубу Колумбійського університету в Нью-Йорку, пише ГазетаУА.

"Сьогодні, повертаючись із Барселони до Києва, пережив нову для себе форму національного приниження. Підходжу до стійки, яку спільно використовує "Аерофлот" і "Міжнародні авіалінії України" (як зворушливо!). Даю свій канадський паспорт, вітаюся з жінкою-іспанкою за реєстраційним прилавком по-іспанськи і далі веду розмову з нею тією ж мовою. У неї виникають запитання щодо мого можливого бажання пробути в Україні довше ніж дозволено (90 діб), викликає старшу. Нею виявляється працівниця МАУ, громадянка України. Вона звертається до мене іспанською, а коли я їй кажу, що розмовляю українською, вона переходить на... російську", - написав він.

Чоловік ввічливо пояснив, що розмовляє українською, а не російською. Тоді співробітниця МАУ сказала, що його квиток до Києва скасовано.

"Я ввічливо і твердо кажу їй, що українською, а не російською розмовляю. Реакція старшої була поза всіляких моїх сподівань. З посмішкою на обличчі старша з МАУ оголошує мені, що мій квиток до Києва скасовано. Ніякі докази, документи, листи від мого агентства, що підтверджують факт придбання і дійсності мого квитка, на старшу з МАУ не справляють ніякого враження. Вона не без видимого задоволення від своєї влади над клієнтом пропонує мені або залишатися в Барселоні, або ж купувати новий квиток до Києва (свого роду плата за розкіш говорити українською). Я ввічливо намагаюся пояснити їй, що маю всю документацію і вони зобов'язані дотримуватися своєї сторони контракту", - продовжив Шевчук.

В кінцевому результаті Юрію все ж вдалося сісти в літак. Але сам інцидент він назвав принизливим.

"Це приниження тривало більше години. Нарешті вирішивши, що вона вже показала мені, як слід обирати мову в майбутньому, вона змилостивилася і "вирвала" для мене мій же оплачений квиток. Уже на літаку я помічаю, що майже шоста частина місць у ньому порожні. Все це очевидно залишиться безкарним, а кожен такий як я має шанс на собі відчути смак сервісу МАУ. Для мене ця назва має тепер дуже неприємний присмак. Біда в тому, що на українському ринку - це монополія".

Користувачів мережі ця історія обурила, вони заявили, що робітницю МАУ необхідно знайти в соцмережах, "прославити" на всю Україну, а потім звільнити.

90,6% громадян України вважають себе українцями за національністю. Про це свідчить опитування, проведене великими соціологічними центрами країни. Етнічними росіянами вважають себе 6,3% людей. 2,7% належать до інших національностей.

 

Цікаво? Поділіться з друзями в соціальних мережах:

o

Знайшли помилку в тексті? Виділіть її мишкою і натисніть Сtrl + Enter

Реклама


Будь-яке використання матеріалів сайту можливе лише з активним гіперпосиланням на http://www.expres.ua

© ТзОВ "Редакційні системи"

Система Orphus

Знайшли помилку в тексті?
Виділіть її мишкою і натисніть
Сtrl + Enter