Раніше здавалося, що таке можуть собі дозволити тільки власники розкішних багатомільйонних вілл. Сьогодні ж усе набагато доступніше.
Вірус "Bad rabbit", що цього тижня атакував сайти Міністерства інфраструктури, київського метрополітену та аеропорту Одеси, заблокувавши їхню роботу, також використовував при підборі па

Темрява і смерть. Вчені пояснили "кінець світу" 66 мільйонів років тому й так змоделювали новий

23.08.2017 13:42
Ілюстрація: inosmi.ru

Група вчених Національного центру атмосферних досліджень США, NASA і Колорадського університету в Боулдері з'ясувала, що відбувалося на планеті Земля після падіння астероїда, яке сталося 66 мільйонів років тому. Дослідження вчених опубліковано в журналі Proceedings of the National Academy of Sciences, передають Нескычные новости.

Вчені відзначають, що слідом за падінням астероїда на планеті настала повна темрява, що зупинило фотосинтез рослин. Це стало однією з причин масового вимирання тварин.

Раніше вважалося, що удар астероїда "пробудив" вулкани, цунамі і землетруси по всій планеті. Однак дослідження показало, що головною причиною вимирання стало занурення Землі в темряву.

Комп'ютерне моделювання показало, що після падіння астероїда в повітря піднялося близько 15 трильйонів тонн попелу та сажі. Це не тільки вбило рослина і поставило на грань вимирання травоїдних тварин, а й спровокувало значне зниження температури на планеті. Разом з тим частки попелу нагрілися в верхніх шарах атмосфери, спровокувавши руйнування озонового шару.

За даними вчених пітьма розсіялася лише через півтора-два роки.

При цьому дослідники відзначають, що якщо на Землі станеться ядерний вибух, події будуть розвиватися за аналогічним сценарієм.

"Кількість сажі, що утворюється під час вибуху, буде набагато меншою, ніж після падіння астероїда. Але це призведе до схожих руйнівним ефектам - охолодження Землі і нагрівання верхніх шарів атмосфери", - резюмується в публікації.

A