Власники інтернет-провайдерів кажуть, що Facebook тепер “літатиме” - швидкість збільшиться мало не в 100 разів!
Що може бути краще, нiж довгоочiкуваний смартфон у подарунок на 14 лютого?

Старіння мозку у чоловіків починається раніше, ніж у жінок

13.09.2017 22:12
Старіння мозку у чоловіків починається раніше, ніж у жінок
У ДНК людини закладено програму старіння мозку, що керує його розвитком упродовж усього життя

Це виявили вчені з Університету Единбурга (Велика Британія), повідомляє eLife.

Ця програма також пов'язана з розвитком шизофренії. Вчені зазначають, що відкриття цієї генетичної програми виявило абсолютно новий шлях вивчення того, як змінюється поведінка людини і як часто мозок вражають різні хвороби мозку на різних етапах життя. Кінцевим результатом цих досліджень може стати створення засобів, що змінюють перебіг старіння мозку.

Вчені вважають, що старіння - результат роботи "програми смерті". Цю програму являє собою набір генів, які призводять до згасання життєвих функцій тіла. Програма, вочевидь, дає можливість оновлювати популяцію - одне покоління старіє, інше росте йому на зміну. Якщо згаданий набір генів починає працювати неправильно, людина може прожити довше звичайного або, навпаки, розвинуться різні захворювання, наприклад, шизофренія.

У центрі уваги опинилися гени, пов'язані з роботою мозку, які демонструють різний рівень активності впродовж людського життя. Зміни в активності особливо ставали помітні в похилому віці, проте починалися в 26-30 років. У цьому віці відбувається серйозна перебудова мозку, багато його відділів і типів клітин починають працювати не так, як у юнацтві та дитинстві

Ці зміни відбуваються в чоловіків раніше, ніж у жінок. На думку вчених, мозок жінок повільніше старіє. Також стало відомо, що робота генів Atp2a2, Eef2 і Itpr1, пов'язаних із розвитком хвороби Паркінсона і шизофренії, сильно змінюється з віком. Наразі вчені шукають елемент, який керує генетичною програмою старіння мозку.

n