ТЕХНОЛОГІЇ

Раніше здавалося, що таке можуть собі дозволити тільки власники розкішних багатомільйонних вілл. Сьогодні ж усе набагато доступніше.
Вірус "Bad rabbit", що цього тижня атакував сайти Міністерства інфраструктури, київського метрополітену та аеропорту Одеси, заблокувавши їхню роботу, також використовував при підборі па

В Україні пропонують узаконити кримінальне покарання за "агресивне водіння"

24.10.2017 09:39
В Україні пропонують узаконити кримінальне покарання за "агресивне водіння"
На дорогах в Україні щороку гине близько 2,5 тисячі осіб, і це - один із найвищих показників у світі.

Про це на прес-конференції заявив голова правління "Всеукраїнського партнерства за безпеку дорожнього руху" Михайло Берлін, повідомляє Укрінформ.

“Згідно з інформацією МОЗ, на дорогах країни щороку гине близько 2,5 тисячі осіб. Це один із найвищих показників у світі”, - сказав Берлін.

За його словами, з огляду на таку ситуацію, необхідно всіляко підвищувати культуру поведінки на дорогах, формувати у всіх учасників дорожнього руху правосвідомість, створювати в суспільстві нетерпимість до фактів нехтування соціально-правовими нормами, особливо на дорогах.

На його думку, необхідно ввести в законодавство України поняття «агресивне водіння», за яке необхідно залучати водіїв до кримінальної відповідальності. Також, переконаний експерт, необхідно відмовитися від практики мирових угод з постраждалими і сім'ями загиблих.

“Необхідно ввести інститут «водійських історій». Це коли будуть системно вестися історії за виявленими фактами порушень ПДР і, відповідно, нараховуватися штрафні бали, через що і відбуватиметься збільшення тарифів на страхування цивільної відповідальності та відшкодування збитків”, - додав він.

Також, за його словами, в Україні необхідним є закон, який би визначав умови допуску громадян України до керування транспортним засобом, зокрема за медичними показниками.

“Державний курс має бути направлений на формування грамотної і відповідальної транспортної поведінки учасників дорожнього руху, яка може функціонувати виключно при наявності адекватного інституційного середовища та тотального дотримання рівності прав, обов'язків і відповідальності всіх учасників дорожнього руху”, - резюмував експерт.

 

Цікаво? Поділіться з друзями в соціальних мережах:

n

Знайшли помилку в тексті? Виділіть її мишкою і натисніть Сtrl + Enter

Реклама


Будь-яке використання матеріалів сайту можливе лише з активним гіперпосиланням на http://www.expres.ua

© ТзОВ "Редакційні системи"

Система Orphus

Знайшли помилку в тексті?
Виділіть її мишкою і натисніть
Сtrl + Enter