ТЕХНОЛОГІЇ

Раніше здавалося, що таке можуть собі дозволити тільки власники розкішних багатомільйонних вілл. Сьогодні ж усе набагато доступніше.
Вірус "Bad rabbit", що цього тижня атакував сайти Міністерства інфраструктури, київського метрополітену та аеропорту Одеси, заблокувавши їхню роботу, також використовував при підборі па

Експерт розповів, до чого зводяться всі новації закону про житлово-комунальні послуги

11.11.2017 09:12
Експерт розповів, до чого зводяться всі новації закону про житлово-комунальні послуги

Закон про ЖКГ не передбачає революційних кроків і ефективних змін. Українці не отримають ніякого захисту перед монополістами. А норми закону просто знущання над споживачем.

Таку думку сайту "24" висловив директор Інституту міста Олександр Сергієнко.

Як розповідає фахівець, всі новації зводяться до того, що вводиться новий тариф – абонплата на кожен вид комунальних послуг. Тобто надається послуга чи ні, ви платите.

На теплопостачання буде стала частка протягом року, яку буде сплачувати споживач. Те ж саме щодо води – сплачуватиме незалежно від того, скільки ви спожили. А не платити абонплату можна лише при умові що в квартирі нікого не буде 30 днів. В кого такі довгі відпустки? – наголошує Сергієнко.

Водночас, наголошує експерт, зниження тарифів не буде, абонплата призведе до їх зростання. Також, за його словами, жодного покарання монополістам за надання неякісних послуг не передбачено.

Для населення законом про ЖКГ вводиться пеня. А от якщо монополіст недогрів опалювальні батареї, то споживач може вимагати лише зменшення платежу. Але будь-яка угода про надання послуг передбачає штрафні санкції. Якщо послуги надали не в повному об’ємі, то постачальник повинен знизити плату і компенсувати незручності. І це має бути автоматичний механізм. А в законі так неявно сказано, що споживач повинен йти до суду, – зауважує Олександр Сергієнко.

На його переконання, цим законом його автори намагаються підштовхнути українців до створення Об'єднання співвласників багатоквартирного будинку. Зокрема, замість жеків пропонується ввести Інститут управителя, який буде або визначатися зборами мешканців, або його формує місцева влада.

"Ці норми складно виконати, тому що часто на зборах мешканців будинку немає кворуму. Парадокс у тому, аби місцева влада призначила управителя, повинні відбутися легітимні збори мешканців, які потім повинні звернутися до місцевої ради з відповідним проханням. Цим положенням автори закону заклали анекдотичну ситуацію", – вважає фахівець.

 

Цікаво? Поділіться з друзями в соціальних мережах:

Знайшли помилку в тексті? Виділіть її мишкою і натисніть Сtrl + Enter

Реклама


Будь-яке використання матеріалів сайту можливе лише з активним гіперпосиланням на http://www.expres.ua

© ТзОВ "Редакційні системи"

Система Orphus

Знайшли помилку в тексті?
Виділіть її мишкою і натисніть
Сtrl + Enter