5 червня 1819 року народився Джон Кауч Адамс - британський математик і астроном, відомий тим, що першим відкрив Нептун.
5 червня 1977 року в продажі з'явився перший персональний комп'ютер Apple II.

Вчені пояснили, чому люди взимку набирають зайві кілограми

12.01.2018 22:22
Вчені пояснили, чому люди взимку набирають зайві кілограми
Взимку багато людей набирають кілька зайвих кілограмів. Яка ж причина таких змін?

Експерти заявили, що вплив сонячного світла може зменшувати підшкірний жировий шар. Вчені провели клінічні випробування, в ході яких проаналізували реакцію біоінженерних моделей жирових клітин при денному світлі. Мета експерименту полягала в пошуку нових методів лікування пацієнтів з діабетом першого типу.

Але фахівці зробили несподіване відкриття. Сонячні промені, які мають певну довжину, проникають під шкіру і впливають на ліпідні краплі. Вони змушують їх зменшуватися і покидати жирові клітини.

Професор фармакології Пітер Лайт пояснив, що клітини перестають зберігати велику кількість жиру. Для північного клімату ж характерна нестача сонячного світла. Це змушує організм накопичувати ліпіди і призводить до набору ваги.

Відкриття сприятиме створенню спрощених процедур для втрати ваги. Однак, поки що застосовувати цей метод самостійно не рекомендується, адже ще не визначена необхідна для схуднення інтенсивність і тривалість впливу сонячного проміння.

n