5 червня 1819 року народився Джон Кауч Адамс - британський математик і астроном, відомий тим, що першим відкрив Нептун.
5 червня 1977 року в продажі з'явився перший персональний комп'ютер Apple II.

Науковці показали, як виглядає клітина раку (фото)

16.05.2018 16:13
Науковці показали, як виглядає клітина раку (фото)

Дослідники з Галле-Віттенберзького університету імені Мартіна Лютера розробили 3D-модель ракових клітин, про це повідомляє наукове видання ScienceDaily. Це досягнення, переконані фахівці, дозводить більш детально дослідити розвиток небезпечних клітин і розробити ефективний метод їх знищення.

Попри чималі досягнення в науці й медицині, досі мало відомо про природу ракових клітин та їх властивості. Тож учені поставили перед собою завдання: візуалізувати ці клітини всередині живого організму, аби з'ясувати, як вони функціонують, як поширюються і як реагують на різні методи лікування раку.

Як пояснив професор медичних наук Ян Лауфер, проблема в тому, що ці клітини є прозорими, що ускладнює застосування оптичних методів досліджень пухлин в організмі. Тож було створено новий метод дослідження: вчені ввели в ракову клітину ген, який продукує фітохромний білок і слугує датчиком світла.

Після цього з допомогою лазера освітили тканину короткими імпульсами хвиль. Всередині тіла ці імпульси поглинулись і перетворились в ультразвукові хвилі, а завдяки вимірюванні хвиль поза організмом можна відтворити зображення внутрішньої частини тіла.

В результаті вдалось створити тривимірне зображення пухлинних клітин. Це досягнення відкриває шлях до вирішиння основної проблеми людства -- подолання раку.

Головні новини за добу – в нашій щоденній розсилці y Telegram