Експрес онлайн

Пошук

ТЕХНОЛОГІЇ

Хоча молодь дедалі більше обирає Instagram, загалом йому все ще далеко до Facebook, пише
Команда американських дослідників навчила штучний інтелект розпізнавати фото, які були модифіковані в графічних редакторах.

Стартувала реєстрація е-кабінетів вступників: аналізуємо типові помилки

03.07.2018 16:00
Стартувала реєстрація е-кабінетів вступників: аналізуємо типові помилки
З 2 липня абітурієнти можуть створювати персональні сторінки на сайті електронної подачі заяв ez.osvitavsim.org.ua, вносити особисті дані та освітні документи. Можливість подавати заяви до закладів вищої освіти стане доступною з 12 липня, пише газета "Експрес".
 
Чимало вступників допускаються помилок при реєстрації електронного кабінету. Як їх уникнути, розповідає Оксана Бєлік, керівниця державного підприємства "Інфоресурс".
 
—  Справді, трапляється, що вступники намагаються реєструвати кабінет на заборонену в Україні адресу електронної скриньки. Маю на увазі пошти на mail.ru, yandex.ru, bk.ru, mail.ua, yandex.ua. Крім цього, іноді абітурієнти вводять неіснуючу адресу пошти —  просто допускаються помилок. Відтак через це не отримують підтвердження реєстрації. Тож потрібно бути дуже уважним, вводячи дані.
 
Слід пам'ятати, що існують чіткі вимоги до формату та розміру фото і сканкопій документів, які завантажують вступники у свій кабінет. Допустимі формати JPG (JPEG, PNG), максимальний розмір кожного файла —  до 1 мегабайта.
 
—  До речі, бувають ситуації, коли дані в документах (наприклад, в атестаті й серифікаті ЗНО) не збігаються...
 
—  У такому разі система не дозволить створити електронний кабінет. Радимо абітурієнтам вже тепер перевірити ці дані. Якщо розбіжності є, слід звернутись до школи (якщо помилка в атестаті), або до регіонального центру оцінювання якості освіти, якщо йдеться про сертифікат ЗНО, з вимогою усунути помилку.
 
—  Як реєструватись тим абітурієнтам, які мають пільги чи додаткові переваги?
 
—  Пільговим категорія вступників не потрібно створювати електронний кабінет, їм потрібно подавати документи винятково в паперовій формі, тобто нести одразу в приймальну комісію вишу.
 
Абітурієнтові, який має можливість скористатися сільським коефіцієнтом, потрібно завантажити в електронний кабінет документ, який свідчить, що особа зареєстрована у селі не менш як 2 роки до моменту подання заяви на вступ. Йдеться про "Довідку про реєстрацію місця проживання особи" —  Додаток №13 до постанови від 2 березня 2016 р. №207 "Про затвердження Правил реєстрації місця проживання та Порядку передачі органами реєстрації інформації до Єдиного державного демографічного реєстру".
 
Наголошу, що в системі ЄДЕБО (Єдина державна електронна база з питань освіти) наразі немає можливості видаляти чи редагувати довідку, тож перед її завантаженням слід переконатись, що це саме той документ, який потрібен.
 
—  Чи можна вносити зміни або редагувати саму заявку?
 
—  Редагувати можна лише конкурсну пропозицію, але до моменту, доки виш не обробив заяву. Це може бути від декількох годин від моменту заповнення до однієї доби. Після реєстрації заявки нічого змінити не можна. 
 
До слова, цьогоріч абітурієнт має право подати не більше як 7 заяв на 4 спеціальності —  якщо йдеться про навчання за кошти бюджету. Кількість заяв при подачі на контрактну форму —  не обмежується.
 
Реєстрація кабінетів триватиме до 25 липня, прийом заяв — до 26 липня.
 
Головні новини за добу — в нашій щоденній розсилці y Telegram 
 
Олена КОВАЛЬСЬКА

Цікаво? Поділіться з друзями в соціальних мережах:

Y

Знайшли помилку в тексті? Виділіть її мишкою і натисніть Сtrl + Enter

Реклама


Будь-яке використання матеріалів сайту можливе лише з активним гіперпосиланням на http://www.expres.ua

© ТзОВ "Редакційні системи"

Система Orphus

Знайшли помилку в тексті?
Виділіть її мишкою і натисніть
Сtrl + Enter