Археологи знайшли найдавніший запис "Одіссеї" Гомера

12.07.2018 08:55
Археологи знайшли найдавніший запис "Одіссеї" Гомера
Міжнародна група вчених-археологів знайшла на острові Пелопоннес глиняну табличку з написами, яка після необхідної процедури підтвердження може стати найдавнішим екземпляром з уривком поеми Гомера "Одіссея".

Про це повідомило американське інформагентство Reuters.

"Археологи в Греції виявили те, що, на їхню думку, є найдавнішим відомим витягом з епічної поеми Гомера "Одіссея", - йдеться в повідомленні.

Як зазначає агентство, знахідку, яка являє собою глиняну дошку, виявила група грецьких і німецьких вчених на місці Античної Олімпії на острові Пелопоннес. У стародавні часи там зародилися Олімпійські ігри.

Знахідка містить 13 строф з 14-ї пісні (рапсодії), у якій головний герой, Одіссей, звертається до свого незмінного друга Евмея. За попередніми оцінками, знахідка належить до римської епохи, ймовірно, Третього століття нашої ери.

Як зауважили в міністерстві культури, дату доведеться все ж підтвердити, але табличка є "чудовою археологічною, епіграфічною, літературною та історичною експозицією".

Поема "Одіссея" авторства давньогрецького поета Гомера розповідає історію про Одіссея, короля Ітака, який десять років блукав, намагаючись повернутися додому після падіння Трої. Твір став другою великою поемою Гомера після "Іліади". Вчені датують її написання близько 675-725 до нової ери.

I