У Юпітера виявили 12 нових супутників: скільки їх тепер загалом

19.07.2018 16:55
У Юпітера виявили 12 нових супутників: скільки їх тепер загалом
Вчені з Інституту Карнегі (США) завили, що  знайшли 12 нових супутників Юпітера. Відтепер їх загальна кількість становить 79! Команда помітила ці "місяці" Юпітера, коли шукала дуже далекі об'єкти сонячної системи.

Тож, на сьогодні Юпітер має найбільшу кількість небесних об'єктів, які тримає навколо себе. Як інформує NASA, яка виклала відео про нові супутники Юпітера у своєму Твіттері, на сьогодні 53 три "Місяця" підтверджені і названі, інші 26 чекають офіційного підтвердження відкриття, перш ніж вони будуть названі.

"Я б дещо уточнив: на сьогодні було відомо про 63-68 (за різними даними) супутників Юпітера, —  каже Експрес Онлайн Анатолій Відьмаченко, завідувач відділом Фізики планетних систем ГАО НАН України. —  Власне, ця відмінність у 5 супутників пояснюється тим, що вони начебто перебувають під впливом Юпітера, але можуть відірватися від нього, відповідно, не можуть бути названі супутниками".

Як розповідає вчений, відкриття 12 нових супутників, що насправді є визначною для астрономії подією, відбулося цілком випадково. "Ця група вчених вже кілька років намагається відкрити так звану дев'яту планету Сонячної системи. І хоча якби така існувала, вона б давно була відома, вчені продовжують розвідку далеких ділянок Сонячної системи, використовуючи спеціальну апаратуру. І так сталося, що в одну з ділянок вивченні потрапив Юпітер. І вчені помітили не лише ті супутники, які він показував раніше, підсвічуючи собою те, що ближче, а й об'єкти, які перебували далі від газового гіганта, але зазнавали дію його гравітації".

Тепер на вчених очікує детальна робота із вивчання нововиявлених супутників.

Якщо у Вас не відображаються фото чи відео, перейдіть, будь ласка, до повної версії сайту