Експрес онлайн

Пошук

ТЕХНОЛОГІЇ

Хоча молодь дедалі більше обирає Instagram, загалом йому все ще далеко до Facebook, пише
Команда американських дослідників навчила штучний інтелект розпізнавати фото, які були модифіковані в графічних редакторах.

Кличко рекламується за кошти платників податків

20.07.2018 15:56
Кличко рекламується за кошти платників податків
Рекламні та маркетингові послуги, цикл передач на телебачені та радіо, а ще "суспільно важлива" інформація у друкованих та електронних ЗМІ — це те чим зараз переймаються у Київській міськраді, — пише Експрес-онлайн. — Загалом ми нарахували піару за бюджетні гроші уже більше як на 2 мільйони гривень.
 
Департамент суспільних комунікацій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) замовив рекламні та маркетингові послуги очікувана вартість яких на початок аукціону була 1 мільйон гривень. По завершенні конкурсу сума, яку заплатять на цю рекламу, зменшилася всього лише на сім тисяч і становить 993 тисячі гривень.
 
Як йдеть у тендерній документації (ТД), розміщеній у системі ProZorro, рекламу мають розміщувтаи на ЗD-дисплеях, які знаходяться у торгових розважальних центрах столиці. Тема реклами "Громадський бюджет". А триватиме рекламна кампанія майже на мільйон місяць (з 15 серпня по 15 вересня). Та цього підлеглим мера столиці Віталія Кличка не вистачило. Тому вони оголосили ще один тендер на телевізійні послуги очікувана вартість яких: 400 тисяч гривень.
 
У технічних вимогах до тендеру йдеться, що переможець цього конкурсу зобов"язаний виготовити цикл телепрограм "про героїв та видатних киян, чиї імена увічнено у назвах столичних вулиць у 2014-2017 роках на виконання Закону України "Про засудження комуністичного та націонал-соціалістичного тоталітарних режимів в Україні та заборону пропаганди їхньої символіки". "Під час надання послуг виконавець повинен подати замовнику текст, який буде звучати у Програмах, узгодити із Замовником всі ключові моменти сценарію, створення Програм та перелік експертів, залучених до коментарів", — йдеться у ТД.
 
Також реклама про здобутки очолюваного Віталієм Кличко органу лунатиме із радіо-ефірів (вартість 400 тисяч гривень). "Метою надання цих послуг є роз’яснення пріоритетів "Стратегії розвитку Києва — 2025", а саме: "Київ — комфортне місто!" та популяризація спілкування української мовою в столиці — "Спілкуйся українською!", — пояснює замовник.
 
Ну і щоб ні про кого не забути, столична мерія також оплатила рекламу і у друкованих та електронних ЗМІ:
 
— на 199 тисяч 500 гривень замовили послуги інформаційних агенств
 
— на 198 тисяч 993 гривні -- послуги пов"язані з друком
 
Загалом Департамент суспільних комунікацій виконавчого органу Київської міської ради замовив реклами щонайменше на 2 мільйони 191 тисячу гривень.
 
Головні новини за добу – в нашій щоденній розсилці y Telegram
 
Оля ПІЛІЩУК
 

Цікаво? Поділіться з друзями в соціальних мережах:

I

Знайшли помилку в тексті? Виділіть її мишкою і натисніть Сtrl + Enter

Реклама


Будь-яке використання матеріалів сайту можливе лише з активним гіперпосиланням на http://www.expres.ua

© ТзОВ "Редакційні системи"

Система Orphus

Знайшли помилку в тексті?
Виділіть її мишкою і натисніть
Сtrl + Enter