Археологи виявили в підвалах древнього храму неушкоджену гробницю жінки

25.07.2018 08:36
Археологи виявили в підвалах древнього храму неушкоджену гробницю жінки

Археологи виявили неушкоджену гробницю жінки під архітектурним пам'ятником Епіскопі на грецькому острові Сікінос.

Під час реставраційних робіт могила була виявлена в прихованій ділянці підземного склепу, пише The History Blog.

Жінка була похована разом з прекрасними ювелірними виробами, включаючи золоті браслети, кільця для пальців, намисто і брошку з рельєфом. Інші артефакти, знайдені в могилі, включають скляні та металеві вази. Величезну археологічну цінність представляє і органічний матеріал, який вважають текстильними фрагментами її похоронного одягу.

Сам пам'ятник Епіскопі був спочатку мавзолеєм римської епохи, побудованим в 3 столітті нашої ери а потім перетвореним на храм Аполлона. У V столітті, коли храм був перетворений в християнську церкву, до нього додали купол. Візантійська церква була сильно пошкоджена в результаті землетрусу, тому тут регулярно проходять реставраційні роботи. Під час однієї з реставрацій вчені і наткнулися на поховання.

Група експертів з Міністерства культури і археологічної служби Киклад працює над великим проектом відновлення будівлі з минулого року. На думку вчених, прямокутна кам'яна гробниця, швидше за все, була навмисне прихована, щоб зберегти померлу і її скарби від мародерів.

Час смерті жінки ще не датовано, але артефакти дозволяють припустити, що поховання відноситься до пізньої античності. Археологи вважають, що жінка, останки якої лежать в могилі Епіскопі, була досить значною фігурою епохи. Імовірно, знатна дама носила ім'я Нейко (Νεικώ) - такий напис виявили біля її гробниці.