Учені виявили мікроскопічну причину, яка заважає декому схуднути

03.08.2018 22:23
Учені виявили мікроскопічну причину, яка заважає декому схуднути

Деяким людям важко скинути зайві кілограми попри те, що вони дотримуються суворої дієти. І як виявилося, винна у всьому кишкова бактерія.

Про це пише Newsweek з посиланням на дослідження Клініки Мейо, передає УНІАН.

Кількість мікроорганізмів у нашому тілі включно з тими, які живуть в травній системі, в десять разів перевищує кількість наших власних клітин. Вчені встановили, що конкретна бактерія може впливати на загальний стан людського здоров’я.

Для свого дослідження вони зібрали зразки випорожнень 26 людей віком від 18 до 65 років, які прагнули скинути зайву вагу і брали участь в лікувальній програмі клініки. Успішним курс вважався в тому разі, якщо за через тримісячного курсу лікування вага пацієнтів була на 5% меншою від норми.

Дослідження зразків випорожнень показали, що ті, хто не зміг досягти цієї мети, мали в кишечнику інший набір бактерій ніж ті, хто успішно схуд. Зокрема, ті, хто зміг успішно схуднути, мали у бактерію під назвою phascolarctobacterium. А у тих, кому було важче скинути вагу, виявили натомість іншу бактерію – dialister.

Зважаючи на це, дослідники допускають, що під час лікування надмірної ваги варто враховувати бактеріальний фон і налаштовувати терапію відповідно, щоб ефективно досягти мети.

B