Учені пояснили дивне забарвлення Юпітера

14.08.2018 00:45
Учені пояснили дивне забарвлення Юпітера

Завдяки місії NASA Juno на Юпітер, дослідники з’ясували, чим пояснюється вигляд найбільшої планети у Сонячній системі. Виявилося, справа в намагнічених газах, які розташовані у глибині Юпітера.

Дослідження, опубліковане в The Astrophysical Journal, пояснює досі незрозуміле забарвлення Юпітера, передає «Новое время».

Астрофізики Невід Константіноу і Джеффрі Паркер висунули нову теорію, згідно з якою різнокольорові пояса газових вихрових потоків Юпітера викликані електричним і магнітним полями всередині планети.

Як пише видання Inverse, раніше вчені знали, що барвисті смуги аміачних хмар, які формують зовнішній вигляд Юпітера, спричинені сильними потоками вітру, що вирують на поверхні всього газового гіганта.

Відомо також, що Юпітер має одне з найбільш сильних магнітних полів в нашій Сонячній системі, але що саме змушує газ переміщатися таким чином – поки неясно.

Спираючись на дані зонда Juno, який прилетів на Юпітер в липні 2016-го, Константіноу і Паркер змогли розрахувати на скільки кілометрів углиб йдуть ці потоки вітру з поверхні планети.

B