Експрес онлайн

Пошук

ТЕХНОЛОГІЇ

Хоча молодь дедалі більше обирає Instagram, загалом йому все ще далеко до Facebook, пише
Команда американських дослідників навчила штучний інтелект розпізнавати фото, які були модифіковані в графічних редакторах.

Безпечний рюкзак: як вберегти школярів від перевантаження

28.08.2018 07:09
Безпечний рюкзак: як вберегти школярів від перевантаження
Батьк мають стежти за тим, щоб у шкільному рюкзаку дітей були лише необхідні речі, які не перевантажуватимуть спину. Про це пише в. о. міністра охорони здоров'я Уляна Супрун на своїй сторінці у Facebook.

“Під час навчального процесу навантаження має бути на мозок, а не на спину. Організуйте розміщення предметів у рюкзаку таким чином, щоб найбільш важкі були внизу, ближче до центру і до спини. ... Заохочуйте дитину розповідати про будь-який дискомфорт, біль, оніміння чи інші відчуття у спині, шиї, руках чи ногах, які виникають при носінні рюкзака. Не чекайте, коли дитина сама повідомить, - дуже часто діти сприймають дискомфорт як належне”, – зазначила міністерка.

Варто звертати увагу, щоб дитина завжди використовувала дві лямки рюкзака: рівномірний розподіл ваги вбереже від викривлення хребта. Для профілактики проблем зі спиною щільно затягуйте лямки, щоб рюкзак прилягав до спини по всій довжині. А також слідкувати за тим, щоб дитина не нахилялася вперед для компенсації ваги рюкзака.

"Якщо вам здається, що рюкзак заважкий для дитини, заберіть кілька підручників з рюкзака і нехай дитина несе їх у руках (це полегшить навантаження на спину). Якщо вага рюкзака є надмірною і проблема залишається, придбайте другий комплект книжок: один - для дому, інший - для школи". – пише Уляна Супрун.

 

 

Цікаво? Поділіться з друзями в соціальних мережах:

V

Знайшли помилку в тексті? Виділіть її мишкою і натисніть Сtrl + Enter

Реклама


Будь-яке використання матеріалів сайту можливе лише з активним гіперпосиланням на http://www.expres.ua

© ТзОВ "Редакційні системи"

Система Orphus

Знайшли помилку в тексті?
Виділіть її мишкою і натисніть
Сtrl + Enter