Експрес онлайн

Пошук

ТЕХНОЛОГІЇ

Хоча молодь дедалі більше обирає Instagram, загалом йому все ще далеко до Facebook, пише
Команда американських дослідників навчила штучний інтелект розпізнавати фото, які були модифіковані в графічних редакторах.

У КВУ попросили політиків дотримуватися "передвиборчої тиші"

10.09.2018 13:26
У КВУ попросили політиків дотримуватися "передвиборчої тиші"

Комітет виборців України закликає політичні партії та потенційних кандидатів у президенти відмовитися від розміщення рекламних матеріалів до офіційного старту виборчої кампанії.

За оцінкою КВУ, впродовж останніх місяців 15 політичних партій та потенційних кандидатів у президенти проводили масовані рекламні кампанії, що мають ознаки політичної реклами, передає Українська правда.

Загалом всі українські партії впродовж квітня-червня витратили на рекламу 60 мільйонів гривень.

Із парламентських партій найбільше витратила "Батьківщина" (24,8 млн), із позапарламентських – "Основа" (8,8 млн).

У порівнянні із І кварталом загальні витрати партій в ІІ кварталі 2018 року збільшилися майже вдвічі (100,1 млн проти 177,1 млн).

Офіційно виборча кампанія з виборів президента стартує за 90 днів до дня голосування – на початку січня 2019 року.

"Засилля політичної реклами переводить вибори в беззмістовну площину, коли замість обговорення програм, ідей, стратегій акцент робиться на формі, емоціях, гаслах", – заявляє КВУ.

Організація нагадує, що у 2014 році Юлія Тимошенко закликала відмовитися від "нікчемної реклами". Анатолій Гриценко вказував, що рекламу варто заборонити, бо вона "коштує сотні мільйонів".

Олег Ляшко і Олег Березюк зареєстрували законопроект №2474а "Про заборону політичної реклами". Схожу позицію також публічно підтримують члени БПП та Народного Фронту.

КВУ закликає потенційних кандидатів у президенти та політичні сили виконати свої публічні обіцянки та відмовитися від реклами до офіційного старту виборчого процесу.

"Українські громадяни заслуговують на те, щоб отримати кілька місяців передвиборчої тиші до офіційного старту виборів", – сказав голова КВУ Олексій Кошель.

"Це також дозволить зменшити традиційно найбільш витратну статтю виборчих бюджетів – телевізійну рекламу і створити більш рівні можливості для тих кандидатів, які не мають коштів для подібного політичного марнотратства", – додав він.

Зазначимо, що по Україні вже розміщено рекламу чинного президента Петра Порошенка, екс-прем’єра Юлії Тимошенко, бізнесмена й екс-голови Донецької ОДА Сергія Тарути.

Цікаво? Поділіться з друзями в соціальних мережах:

Знайшли помилку в тексті? Виділіть її мишкою і натисніть Сtrl + Enter

Реклама


Будь-яке використання матеріалів сайту можливе лише з активним гіперпосиланням на http://www.expres.ua

© ТзОВ "Редакційні системи"

Система Orphus

Знайшли помилку в тексті?
Виділіть її мишкою і натисніть
Сtrl + Enter